Sunday, December 5, 2010

Jatuh cinta dengan NATRAH.

ini lah yang aku rasakan cinta yang sebenar sekali dalam hidup.cinta je tau.tak lekat dalam hati..dulu aku wasa hidup aku ni macam kosong.semua benda sama.yang aku lakukan tiada anjakkan paradigma disitu.tp selepas aku di invite oleh rakan-rakan fb ku.semua nya berubah.aku terasa hidup ni.wauu ! indah,mcm aku yg punya..over sgt plak..takder la.mcm nie maksud ku.setiap kali diri ni bosan..ajak kawn tgk wayang,men boling..itu je..tp lepas aku terkena penanggan teater.aku da jumpa cinta aku.aku jadi minat tgk teater..terasa mcm ada satu perasaan..wasa xbosan,rasa puas aty,wasa tenang..cuma sikit la wasa sakit bdan.sbb kerusi nya c soft la.haha~itu la aku wasa.disebabkn teater NATRAH yg 1st tyme aku tonton.aku jadi cinta padanya..tahniah jugak kepada erma fatima kerana berjaya membuatkn aku mencintai dunia seni teater..wahh~kalau nk pakai pelakon,sy sedia membantu~apakah !


disebabkn teater ni.aku akan menonton lagi teater2 lagi yg akan dtg..wahh~9/10 sy beri untuk teater NATRAH.

2 comments:

  1. err, baik bagi 10/10 je :D
    btw, Natrah memang best !

    ReplyDelete
  2. weee~boleh,cuma 1/10 itu ada la.sit nya sakit bdn.xselesa..haha.cool yerp,mmng best..

    ReplyDelete